Koncerter

Adventskoncert i Hans Egedes Kirke, Østerbro, søndag d. 23.11. kl. 15

Velkommen til årets sidste koncert i TMDK-regi med mezzosopran Nana Bugge Rasmussen, violinist Jesenka Balic Zunic, cellist Hanna Loftsdottir og cembalist Ruben Munk. 
cleardot
Koncerten centrerer sig om J.S. Bach, med bl.a. arier fra hans vidunderlige Juleoratorium. Desuden bevæger vi os så vidt som fra England til Italien, med både Purcells fantastiske værk Lord, what is Man og en rigtig perle af Monteverdi, hans smukke solo-madrigal Lettera Amorosa.


Efter koncerten byder TMDK på glögg og æbleskiver.
Comments

KONCERT 3. MAJ 2014 KL. 16.00

KONCERT 3. MAJ 2014 KL. 16.00

KONCERTKIRKEN - BLÅGÅRDS PLADS

Holmens Herrekvartet præsenterer en trio af 1500-tallets mest fremtrædende komponister: Palestrina, Lassus og Tallis. De repræsenterer hver især distinkte stilarter: Palestrina den romerske skole med tæt tilknytning til Vatikanet, Lassus den fransk-flamske skole og endelig Tallis med den særlige engelske lethed og varme.

unknown

Hovedværket er Lassus’ requiem, eller dødemesse, et værk som ikke kun blev sunget til begravelser, men ofte på daglig basis til minde om de døde i mere generel forstand. I 1578, da Lassus skrev denne messe, havde han gennem mange år opbygget et ry som en af Europas bedste komponister, og tålte uden problemer sammenligning med giganter som Palestrina og Byrd.

Missa pro defunctis er et fint eksempel påLassus’ fornemme evner til at skabe musikalsk variation og kontrast i dødsmessens tekstled. Det høres eksempelvis i den meget ekspressive Graduale-sats, hvor “umbrae mortis”, på dansk ‘dødens skygge’, understreges af et dybt f i bassen. Senere i samme sats realiseres den fortrøstningsfulde tekst “for du er hos mig” af et pludseligt skift fra polyfoni til en homofon kadence i C-dur, for at understrege at Jesus følges med den frygtsomme. 

Et andet bemærkelsesværdigt aspekt er de gregorianske intonationer, som indleder hver sats. I modsætning til gængs praksis i renæssancen, hvor en tenor intonerede disse melodier fra hukommelsen, har Lassus valgt at skrive dem ind i manuskriptet i et usædvanlig dybt leje, for at give hele værket en speciel mørk glød.

Ind i mellem satserne i requiet lader vi henholdsvis Tallis og Palestrina komme til orde med et lille udvalg af kortere motetter.


Holmens Herrekvartet er udsprunget af det blomstrende musikliv i Holmens Kirke i København. Gruppen debuterede på Kulturnatten i efteråret 2008, hvor den fremførte Thomas Tallis’ ‘Lamentations of Jeremiah’.

Gruppen har siden fremført en lang række koncerter både i Danmark og udlandet med et repertoire, der spænder fra tidlig gregorianske hymner over ny kompositionsmusik til barbershop og popnumre. Kvartetten er efterhånden et fast indslag ved AIDS-fondets årlige julekoncert i Trinitatis kirke, og optræder jævnligt ved store begivenheder i Holmens Kirke, såsom mindekoncerter for faldne soldater, Kirkeministerens julekoncert og Folketingets åbningsgudstjeneste.

Gruppens koncerter er karakteriseret ved en intens og medrivende musikalsk oplevelse. Sangerne er af den faste overbevisning at al vokalmusik, såvel barbershop som renæssancepolyfoni, kan fremføres med gnist og levende tilstedeværelse.

Holmens Herrekvartet er sangerne Jakob Skjoldborg, Frederik Schøning, Emil Ritter og Jakob Soelberg. Alle har de deres daglige virke som solister og korsangere i bl.a. Holmens Vokalensemble, Ars Nova Copenhagen, DR KoncertKoret, Mogens Dahl Kammerkor og Det Ny Teater.
Comments

Koncert TMDK Sirena

TMDK-koncert i Hans Egede Kirke
søndag 2. marts kl. 19.30


SIRENA – en kvartet i bevægelse
 

Den dansk-svenske blokfløjtekvartet SIRENA har gennem sin 20-årige historie udviklet en unik måde at præsentere sig på: koncerter, hvor ensemblet understreger musikken med koreografi og bevægelse. Med blokfløjter i alle størrelser bevæger de fire musikere sig hen over scenen og “lokker” publikum ind i musikken. Oplevelsen er i centrum.
Ved koncerten i Hans Egede Kirke byder Sirena på musik fra blokfløjtens glansperiode barokken krydret med middelalderens og renæssancens klange. Der venter et afvekslende program med musik af bl.a Telemann, Bach, Vivaldi og Scheidt. 

Sirena

SIRENA er en prisbelønnet og nyskabende kvartet, der består af Pia Loman, Karina Agerbo, Marit Ernst Bock og Pia Brinch Jensen. Den dansk-svenske kvartet har spillet et utal at koncerter både for børn og voksne i Norden og Europa med et repertoire, der spænder fra renæssancen over barokken til vores e gen tids musik. Kvartetten har vundet flere priser, har optrådt i radio og TV og har en række uropførelser af danske, svenske, norske og islandske komponister bag sig. Siden 2000 har SIRENA været artister på det svenske pladeselskab BIS med udgivelser, der har høstet store anmelderroser i både dansk og udenlandsk presse.

www.sirena.se

Comments

TMDK koncert 12 maj kl 15.00 i Hans Egede Kirke

Søndag 12. maj 2013 kl. 15.00
Hans Egedes kirke, Vardegade 14, København Ø

Louise Hjorth Hansen, blokfløjter, effektpedaler
Mogens Damm, cembalo
Jørgen Bjørslev, guitar 
Lars Pilgaard, elguitar

Solistklasse stjernefrøet Louise Hjort Hansen på blokfløjte fortolker tidlig musik på velkendte og ukendte måder. Improvisation er den røde tråd idet koncerten både byder på opførelsespraktisk orienteret forsiringskunst og improvisation sat ind i et avantgardistisk nyskabende univers.

dsc_3567

Koncerten består af musik spillet af to forskellige grupper. På den ene side har vi Jutlandia Baroque, som spiller barokmusik på originale instrumenter. De har arbejdet med de fleste genrer indenfor tidlig musik, og det vigtigste for dem er få musikken til at swinge, og lyde lige så moderne, som det gjorde for 300 år siden. Jutlandia Baroque har fundet hinanden gennem konservatoriet i Esbjerg - Mogens Damm er flittig kammermusiker på cembalo, og uddannet organist ved konservatoriet i Esbjerg. Samme sted er også blokfløjtenist Louise Hjorth Hansen uddannet fra. Efterfølgende er hun debuteret fra solistklassen på Royal College og Music, London, samtidig med at hun også går på solistklassen i Odense. Sidste mand i Jutlandia Baroque er guitarsolisten Jørgen Bjørslev, som også er docent ved konservatoriet i Esbjerg og Odense. På den anden side står den nudannede duo Hjorth/Pilgaard (Louise Hjorth Hansen, blokfløjter/effektpedal og Lars Pilgaard, elguitar) for semi-improviserede eksperimenterende elektroniske fortolkninger af barokmusik. Lars Pilgaard er også uddannet fra konservatoriet i Esbjerg – på elguitar og virker som udøvende musiker og underviser i talrige sammenhænge i både ind og udland og spiller alt fra avantgardejazz til pop-rock. Lars har grundlagt pladeselskabet "Mom eat dad records" og han spiller fast i Among Relatives, SVIN, Ingenmandsland osv. Idéen til denne form for fusionskoncert, hvor elektroniske fortolkninger sættes overfor den originale måde at spille barokmusik på, kommer fra blokfløjtenisten Louise Hjorth for først og fremmest for at sætte fokus på cross over-musik som fusion mellem blokfløjten, som et moderne, eksplosivt udtryksfyldt instrument med elektroniske effekter, og avantgardejazzmusikere, og dernæst sætte det op imod det originale repertoire for blokfløjten, så man ser lighederne, kontrasterne, man ser hvordan den moderne lyd påvirker vores opfattelse af tidlig musik og omvendt, og selvom approachen til tidlig musik er helt forskellig for disse to grupper, så sker det med et fælles ønske om, at formidle budskabet om den gode musik og den gode smag. Yderligere er det moderne efterkommere af instrumenter som netop også fandtes i barokken – barokguitaren overfor elguitaren, blokfløjten overfor forstærket blokfløjte med effekter, og med eksperimenterende fortolkninger af barokmusik leder Hjorth/Pilgaard os hen til en ny avantgarde lyd med et strejf af et historisk vingesus, mens barokmusikken i sin originale form spilles af moderne mennesker, som forsøger at skabe lyden af en forgangen tid og sætte den ind i den nutidige verden – dermed må ringen være sluttet.

Comments

Cembalo Indvielseskoncert

Istandsættelsen af de to Tidlig Musik i Danmark cembali fejres med en cembalo indvielseskoncert søndag den 27. januar kl. 15.00. 
Koncerten finder sted i Hans Egedes Kirke, Vardegade 14, 2100 København Ø hvor de to instrumenter for tiden opholder sig. 

Gunnhild Tønder vil divertere på de to instrumenter i sonater og obligatsonater ledsaget af Pernille Petersen på blokfløjte. Musik af blandt andre Cima, Frescobaldi, Bach og Phillidor. 

Entre 50 kr./gratis for medlemmer af Tidlig Musik i Danmark
Comments

TMDK Julekoncert

Tidlig Musik i Danmarks julekoncert søndag den 16. december kl. 15.00
Koncerten finder sted i Hans Egedes Kirke, Vardegade 14, 2100 København Ø

Lad julestemningen sprede sig med skøn tidlig engelsk musik og spændende teatralske fortællinger. 
TMDK byder i år på en julegodte med den unge sanger Maria Kontra akkompagneret af Gunnhild Tønder på cembalo og fulgt af skuepilleren Christian Steffensen, der ornamenterer koncerten med recitation af Shakespeares tekster. 

Det vil blive en litteratur-musikalsk rejse gennem 150 år medShakespeares ord og Purcells musik, der danner et kalejdoskopisk vue over halvandet århundredes syn på kærligheden og alle dens genvordigheder.

Programmet vil bl.a. indeholde sange som ”Music for a while”, I attempt from love’s sickness to fly” samt udvalgte tekster fra Shakespeares dramatiske værker.

Efter koncerten byder Tidlig Musik i Danmark på glögg og æbleskiver i kirkens menighedssal. 

Medvirkende: Maria Kontra, Gunnhild Tønder og Christian Steffensen

foto 4_maria
Comments

3. juni kl. 15.00 i Hans Egedes Kirke, Vardegade 14, 2100 København Ø

Næste Tidlig Musik i Danmark Koncert:
3.juni kl. 15.00 i Hans Egedes Kirke, Vardegade 14, 2100 København Ø

Med Monica Westheimer, hammerklaver, Bente Vist, sopran og Tove Flensborg på mandolin.
Med CD aktuel koncert under temaet Haydn i England spiller de musik af Haydn, Beethoven og Mozart.

Pasted Graphic 1

Tekst af Monica Westheimer fra CD'en Haydn in England. CDKlassisk. CDK1048. :

”Joseph Haydn besøgte to gange London i 1790'erne og ved begge lejligheder blev han i England i 18 måneder. Første besøg var arrangeret af violist og impresario Johann Peter Salomon og bestod af 20 koncerter. Haydn blev meget varmt modtaget i London og havde fornøjelsen af at høre sin musik udført af nogle af tidens bedste musikere. Musiklivet i metropolen var blomstrende og mange udenlandske musikere kom til London i en længere periode.

Joseph Haydn lavede flere hundrede arrangementer af Skotske, Wallisiske og Irske folkesange. Han påbegyndte dette arbejde i London og fortsatte det i Wien sammen med Sigismund Neukomm. Idéen til disse arrangementer kom fra William Napier i London til hvem Haydn skrev 150 arrangementer af folkesange. Disse første arrangementer var ganske simple. Senere komponerede han 250 sange til George Thomson og producerede 65 arrangementer til William Whyte. Thomson og Whyte boede begge i Edinburgh og sangene var hovedsageligt skotske.
Disse arrangementer er mere elaborerede med preludier, postludier og en udskrevet stemme til tasteinstrumentet. Violin og cello stemmerne blev udgivet i seperate bind. I denne indspilning (Haydn in London, red.) spiller mandolinen violinstemmen, hvilket bidrager til et mere folkloristisk lydbillede.

Mrs. Anne Hunter var en nær ven af Haydn, og de fleste af hans Engelske sange er arrangementer af hendes digte. Det første opus af Haydns ”Six Original Canzonettas” blev skrevet i England og udgivet i 1794 af Corri, Dussek og Co. Det næste sæt ”Six Original Canzonettas” blev udgivet det følgende år.

Fra 1750'erne skrev Haydn solo musik for cembalo og hammerklaver og det blev til mere end 50 sonater. Mange af sonaterne blev også udgivet i London og gjorde Haydn berømt langt inden han selv kom til landet. Flere af sonaterne er skrevet til Prins Nikolaus Esterhazy hos hvem Haydn var ansat i 28 år. Esterhazy døde i 1790, og med et var Haydn frigjort for langt de fleste pligter ved hoffet. Han rejste til Wien og fik straks mange tilbud om ansættelse både ude og hjemme. Blandt andet kom London baserede Johann Peter Salomon og bankede på hans dør og tilbød ham turnéen i London. Haydn skulle komponere en opera til King's Theater, seks symfonier, 20 mindre værker han også selv skulle fremføre og en velgørenheds koncert, alt til det samlede honorar af 1200 pund.
Haydn nød sit ophold i London og lærte mange af de store pianister at kende. Haydns sidste klaver repertoire, ”The Three English Sonatas” er dedikerede til Mrs. Therese Jansen Bartolozzi, en virtuos pianist som blev Haydns nære ven. ”

Comments

Tidlig Musik i Danmark koncerter 2012

Tidlig Musik i Danmark koncerter 2012


af Pernille Petersen

TMDK fortsætter de seneste års ambitiøse koncertprogram med endnu en sæson fyldt af det seneste nye på tidlig musikscenen. Koncerterne har som mål at præsentere noget nyt gammelt repertoire, et nyt ensemble, et nyt gammelt instrument eller et andet guldkorn som musikerne gennem initiativ og ildhu har gravet frem. De forrige sæsoner har vi blandt andet hørt Lars Baunkilde på arpeggione, militært obo band med La Bande du Roi, det prisvindende ensemble Ferrara Lute Duo, middelalderen genoplivet af Via Artis Consort, været til julebal hos Christian IV, mødt Rosenørns Barok og de internationale Richard Sweeney trio samt Pantagruel og mange flere. Der har været noget rigtigt tidligt, noget senere tidligt og noget midt i mellem. Koncerterne har været afholdt på begge sider af Storebælt og har været støttede af Statens Kunstråd.

Denne sæson 2012 byder på tre spændende koncerter, så husk at sætte kryds i kalenderen!

Den første koncert bliver allerede den 11. marts kl. 15.00 i Hans Egedes Kirke med barokviolinisten Jesenka Balic Zunic. Hun præsenterer her den eksotiske Violoncello da Spalla og spiller sammen med Gunnhild Tønder et program med sonater af Bach. Ordret betyder Violoncello da Spalla en skulder-violoncello.

Jesenka skriver selv om koncerten:
”Da barokviolinmesteren Sigiswald Kuijken i 2003 bestilte en lille fem-strenget cello, der
kan hænges om halsen eller bindes om livet på en violinist, så man violinteknik kan
spille et bas-instrument stemt en oktav under violinen, plus dyb C-streng, var der mange af hans kollegaer der ikke kunne skjule deres forbavselse. Og anså det som rent galskab.

Jesenka
Jesenka Balic Zunic


Men hvorfor gjorde han det? Efter at have studeret en del kilder fra Tyskland, Frankrig og
Italien blev han klar over, at der har eksisteret et instrument kaldet enten violoncello
da spalla, viola pomposa eller Fagottgeige og forsøget skulle gøres! Sådan blev den første
violoncello da Spalla endeligt (gen)født 2004 i værkstedet hos den talentfulde violinbygger
Dmitry Badiarov som selv er dygtig violinist og som selvfølgelig nu spiller Da Spallaen
sublimt. Efter Sigiswald Kuijken og Dmitry Badiarov kom der støt og roligt en lille skare af violinister til, der gerne ville lære det fascinerende instrument og nu er vi omkring måske 15 mennesker i alt der spiller instrumentet.

Et klart billede af instrumentet får vi af dette uddrag fra Johann Matthesons ”Das Neueröffnete Orchestre”(engelsk oversættelse) :
”The excellent Violoncello,the Bassa Viola,and the Viola di Spala are small
bass violins in comparison with the larger ones with five or six strings,upon
which one can play all manner of rapid things,variations,and ornaments
with less work than on the larger machines. Additionaly,the Viola di Spala or
Shoulder-Viola produces a great effect when accompanyng because it cuts
through strongly and can express the notes clearly.A bass line cannot be
brought out more distinctly and clearly than this instrument.It is attachet by a
band to the chest and thrown at the same time on the right shoulder,and thus
has nothing that in the least holds back or prevents its resonance.”

J.S.Bach var som bekendt en virtouos både på orgel,cembalo og violin. Det er klart at han selv har spillet sine ”Sei Solo a Violino senza Basso accompagnato”. Kunne det tænkes at hans Suiter for Viola da Basso også blev spillet af ham? Det er der stor sansynlighed for, da vi ved at han hos sig havde mange 5-strengede små celloer både fra violinbyggeren fra Leipzig J.Ch.Hoffmann og andre byggere, og ville det så ikke have været oplagt for ham at spille de små celloer? Vi taler om en totallængde på mellem 75- 78 cm. og vibrerende streng længde på højst 42 cm! - altså MEGET mindre instrumenter end det som cellister bruger som cello piccolo.

Edwin Bodsky der har skrevet ”The interpretation of Bachs Keybord Works” skriver desuden:
”We know well what a keen observer of all advances in the construction of musical
instruments Bach was; indeed,it is reported that he consulted with instrument makers on
problems of the viola pomposa and the lute-clavecymbal..”

Enhver cellist som har prøvet at spille på min egen violoncello da Spalla der er bygget efter en anonymus tysk model fra museet i Paris, La Vilette, af violinbyggeren Jean Poul Boury og et par centimeter større end Hofmann modellen, kunne konstatere at det ikke egner sig at blive
spillet med cello-teknik.

Jeg er enig i Sigiswald Kuijkens overbevisning om, at Bach både spillede sine små celloer som continuo-instrument, solo-instrument i sine kantater , og selvfølgeligt sine suiter!”

Jesenka Balic Zunic er født i Zagreb, Kroatien i 1982 og er en af de førende unge barokviolinister i Danmark. Interressen for tidlig musik og barokviolinen fik hun som 16-årig, da hun i en musikhistorietime på konservatoriet i København hørte en indspilning af Corellis sonater for violin med barokviolinisten Monica Hugget. Fra 2007 til 2009 studerede hun i Solistklassen i Paris hos Francois Fernandez. Hun spiller jævnligt i barokensembler og orkestre i Danmark (såsom Concerto Copenhagen), Norge,Tyskland og Schweiz, er en efterspurgt koncertmester i Skandinavien og fast medlem af det franske barokensemble ”La Sinfonie du Marais” som ledes af Hugo Reyne.

Denne koncert den 11. marts er samtidigt indvigelseskoncert for vores to cembali der netop nu er ved at blive renoverede.

Senere på året, den 3. juni kl. 15.00, møder vi Monica Westheimer på hammerklaver, Bente Vist, sopran og Tove Flensborg på mandolin med et CD aktuelt program omkring Haydn i London.

Og årets julekoncert, den 16. december, byder på en musikdramatisk forestilling omkring Shakespeare med Gunnhild Tønder, cembalo, Maria Kontra, mezzosopran og omkring Shakespeare.

Koncerterne er på nuværende tidspunkt kun planlagt i København. Det skyldes blandt andet at kunstrådet i år ikke har kunnet imødekomme vores ansøgning. Men vi arbejder på at afholde koncerterne i Jylland også. Disse koncerter vil blive afholdt i samarbejde med en lokal kirke der støtter arrangementet og dette hjælper vores lokale medlemmer til med at få i stand. Skulle du sidde og have lyst til at hjælpe med at få en koncert til din by og formidle kontakt til en samarbejdskirke, så skriv til petersen.pernille@gmail.com

Comments

Musikdramatisk forestilling omkring Shakespeare

16. december Hans Egedes kirke, Vardegade 14, 2100 København Ø: Gunnhild Tønder, cembalo, Maria Kontra, mezzosopran samt Christian Steffensen, skuespiller: Musikdramatisk forestilling omkring Shakespeare.
Comments

Haydn i England

3. juni kl. 15.00 Hans Egedes kirke, Vardegade 14, 2100 København Ø: Monica Westheimer, hammerklaver, Bente Vist, sang og Tove Flensborg, mandolin. Program: Haydn i England
Comments

Sonater af Bach

11. marts kl. 15.00, Hans Egedes kirke, Vardegade 14, 2100 København Ø Koncert med Jesenka Balic Zunic, viola da spalla, Gunnhild Tønder, cembalo. Sonater af Bach.
Comments

JULEKONCERT MED PANTAGRUEL

DEN 11. DECEMBER KL. 15.00 I HANS EGEDES KIRKE, KØBENHAVN Ø

Kom og oplev et unikt ungt dansk/engelsk ensemble med stor international succes.
Entré 50 kr. / medlemmer af TMDK: gratis adgang.

DESVÆRRE HAR JULEKONCERTEN I ESBJERG DEN 12. DECEMBER MÅTTET AFLYSES.
Comments

La Bande de Roi

Tidlig Musik i Danmark præsenterer
LA BANDE DU ROI

I slutningen af August har Tidlig Musik i Danmark den store fornøjelse at præsentere to musikdramatiske koncerter med det Øresundsbaserede ensemble La Bande du Roi og historiske fægtere.

Koncerterne er
26. August kl. 19.30 Treenighedskirken, Grådybet 23, 6700 Esbjerg
27. August kl. 16.00 Tøjhusmuseet, Tøjhusgade 3, København K

Entré 90/50/ gratis for medlemmer af TMDK

La Bande du Roi er et blæserensemble der baserer sig på at genskabe billedet af at være militærmusiker i de nordiske arméer i slutningen af 1700-tallet.

På den tid marcherede oboister og slagtøjsspillere foran de store hære når de drog i krig. Musikken der blev spillet var af fransk forbillede.
La Bande du Roi har lavet et musikdramatisk program der kommer hele vejen rundt om livet som militærmusiker. Musikerne skulle både stille op til marcher og til fest og banket spil om aftenen, sommetider kan der også have været plads til at spille musik om den tabte kærlighed, der måtte efterlades i hjemlandet. Musikerne optræder i historiske uniformer og på historiske instrumenter.

Til koncerterne optræder også to fægtere fra Nordisk Scenekamp Forbund der på dramatisk vis genskaber fægtescener fra de store nordiske krige.

La Bande du Roi består af Christopher Colin (S), Pernille Petersen (DK), Jochen Schneider (D), Hanna Loftsdottir  (IS) og Daniel Pålsson (S). Fægtere:  Marianne G. Petersen og Rune Pommer.

Læs mere på www.labandeduroi.com

labandeduroi1
Comments

Dido og Aeneas i Give

Henry Purcel: Dido og Aeneas
Medvirkende: Anna Maria Wierød, Dido og Sorceress, Lars Thodberg, Aeneas, Betty Arendt, Belinda
Erik Knudsen, sailor
Instruktion: Morten Kold
Scenograf: Morten Skovmand
Ensemble Zimmermann og Kor
Sted: Thyregod Badeland, Søndergade 27E, 7323 Give
Tid: 25. juni kl. 11.30 og 26. juni kl. 20.00.
Pris: Gratis entre. I forbindelse med operaen vil man kunne købe vin, barokbuffet og medlemskab af AkadeMidt. Tilmelding hos
ingerwieroed@gmail.com
Comments

Englesal tirsdag den 1. november kl. 19.30

Den traditionsrige englesal afholdes i år den 1. november kl. 19.30 på Bordings Friskole, Østersøgade 88, 2100 København Ø. Englesalen er en åben koncert hvor alle er velkomne til at komme og give et nummer. Eneste begrænsning er at repertoirevalget skal være inden for området for tidlig musik. Der er ingen krav til niveau eller varighed (dog ønskes kortere numre, hvis vi står i den heldige situation at der er mange tilmeldte). Meld dig til sammen med dit ensemble, sammenspilshold eller som solist. Har du en fed sonate der skal fyres af, men mangler en at spille med, kan vi hjælpe dig med at finde en medspiller.


Dette år har vi taget et nyt iniviativ og har en åben generalprøve med instruktør kl. 17.00. Instruktøren vil også sætte alle sammen i et stort fællesnummer i slutningen af koncerten.


Til koncerten serveres kaffe, kage, øl og sodavand.


Seneste tilmelding 1 uge før koncerten.


Comments